ISO 9001
Kakovost zagotavljamo v vseh fazah našega poslovnega procesa. Vsi zaposleni prispevajo s svojim delom k uresničitvi politike kakovosti. Vsak zaposleni na svojem delovnem mestu odgovarja za kakovost svojega dela. Upravne storitve izvajamo v skladu z zakonodajo in pričakovanji strank, s ciljem povečati njihovo zadovoljstvo Osnovni moto dela bo tudi v bodoče vzpodbujanje ustvarjalnosti posameznikov (občanov – strokovnjakov), zbrati njihove ideje in jih oblikovati tako, da bodo koristne za skupnost ter poskrbeti za njihovo realizacijo v vseh pogledih. Posebno pozornost namenjamo izboljšanju kakovosti in znižanju stroškov poslovanja, skladno s področno zakonodajo. S priložnostmi za izboljšave in ukrepi tveganj sledimo k učinkovitemu in uspešnemu poslovanju.
Vodstvo aktivno podpira, nadzira in spremlja učinkovitost izvajanja sistema kakovosti. Stalno si prizadevamo za učinkovitost uporabe proračunskih sredstev ter obvladovanje stroškov. V izgradnjo, vzdrževanje in nadaljnji razvoj sistema vodenja kakovosti so bili in so še sedaj vključeni vsi zaposleni. S popolno vključenostjo vseh zaposlenih omogočamo, da se naše sposobnosti uporabljajo v korist občine.
S politiko kakovosti, ki je del poslovne politike se vodstvo zavezuje, da bo dolgoročno sledilo viziji in dosegalo postavljene cilje v skladu s strateškimi usmeritvami. Z odgovornim in transparentnim delovanjem sledimo zastavljenim ciljem.
Kakovost pomeni tudi zanesljivost in varnost, usmerjenost v prihodnost in odprtost za spremembe in izboljšave.